Winkhausen

22 juni 2017 - Schmallenberg, Duitsland

Dinsdag hebben wij onze reis naar Sauerland vervolgd. Wat een hitte zeg.
Aangekomen in Winkhausen tevens ook onze laatste bestemming zijn wij heel vriendelijk ontvangen door Walla en Jaap.
Wat een rust oase is het hier. Echt een genot om hier te mogen verblijven.
Gisteren een beetje rondgerden , maar met deze temperatuur is het geen pretje. Na een stop en een ijsje toch besloten om terug te gaan en de schaduw op te zoeken.
Vandaag ,onze laatste dag en de temperatuur ver boven de 30 graden hebben Ad en Will besloten om Jaap te helpen met het bouwen van het paviljoen.
Trots op de mannen die zich ondanks deze hitte nuttig willen maken en een helpende hand te bieden.
Vanavond de bbq op de planning om deze onbeschrijfelijk mooi en gezellige vakantie af te sluiten.
Morgen de biezen weer pakken en richting Nederland.
Wij hebben veel om op terug te kijen en nog veel meer te vertellen.
Het beviel ons zo goed dat wij nu al onze volgende motor avontuur aan het plannen zijn.
Tot gauw allemaal.

1. Kirsten van de Ven:
    22 juni 2017
    Wens jullie morgen een hele goede terugreis,en een goede thuiskomst.
    Dit was een hele mooie vakantie en fijn deze reislogger,heb er elke dag op gekeken en mooie foto,s gezien ,super vond ik het.
    Gelukkig is het morgen wat minder heet
    Grtjes Kirsten.
  2. Charlotte Pothoven:
    22 juni 2017
    Wat was het leuk om jullie te volgen op jullie prachtige reis. Hele goede terugreis morgen. En tot snel weer in Nederland xx